Rösta och vinn Fjällrävenprodukter

Nu är det endast två dagar kvar innan omröstningen till 2017 års upplaga av Fjällräven Polar stänger. Likt förra året ligger jag inte etta, men klart bättre. Jag har pendlat mellan sexa och femma de senaste veckorna. Jag drog ifrån lite från början tack vare ett stort stöd från Facebook.

Skulle du som läser detta vilja vara snäll och rösta så vore jag tacksam. Dela sedan ditt inlägg på Facebook med offentliga inställningar.

Nästa år måste jag komma på något smart sätt att marknadsföra mig. Det verkar inte funka att bara dela på facebook och skriva inlägg på Twitter och Instagram. Man undrar ju hur vissa lyckas få ihop nästan 50000 röster.

pict9009

Det här inlägget postades i Friluftsliv och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

